Time to leave Australia.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrthe Duijff - WaarBenJij.nu Time to leave Australia.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrthe Duijff - WaarBenJij.nu

Time to leave Australia..

Door: Myrthe

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

26 Juni 2015 | Australië, Sydney

Daar zit ik dan weer op Sydney International Airport .. Dezelfde plek als 7 maanden geleden, toen het hele avontuur nog moest beginnen Het voelt heel gek om Australië te verlaten, maar ik heb hier de tijd van m'n leven gehad dus ik kan niet klagen.

Ook het laatste deel van Cairns naar Sydney (de oostkust) hebben we nog super genoten! Gesnorkeld in het Great Barrier reef, skydiven, 3 dagen op een zeilboot naar de Whitsundays en zelf met een Jeep over het grootste zandeiland ter wereld gereden De oostkust bestaat gewoon ongeveer uit backpackers, wat een grappige surf en feestcultuur opleverd. Met de bus zijn we langzaam naar beneden gereisd, tot we in Byron Bay aankwamen (). Byron is een klein dorpje met een super relaxte sfeer, de beste golven om te surfen en de allermooiste zonsondergangen. Reden dus om langer te blijven! Samen met roos ben ik alle hostels langs gegaan om te zoeken naar 'work for accomodation'. Ik heb dus een maand lang pannenkoeken gebakken voor de gasten, en daarvoor in ruil kreeg ik gratis onderdak. Het was heerlijk om nog even ergens te settelen en niét m'n backpack overal mee naar toe te slepen. Het was dan ook wel even lastig toen we Byron uitreden op weg naar Sydney ..

Het avontuur is gelukkig nog niet over (al komt het einde nu toch wel echt in zicht). Op naar Bangkok! Het zal vast wel even een cultuurschok worden na het westerse Australië, maar ik heb er alle vertrouwen in dat deze 3 weken nog fantastisch worden!

Lieve allemaal, ondertussen kan ik zeggen : tot snel!!! 12 Juli landt ik op Nederlandse bodem en ik verwacht natuurlijk een welkomstcomité met vlaggen en een fanfare

Big hug xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2015

Home sweet home :)

26 Juni 2015

Time to leave Australia..

23 April 2015

23 dagen en 7023 km verder!

01 April 2015

Lets move on!!

19 Februari 2015

Roadtrip West-Australië
Myrthe

Ik ben van plan om 8 maanden te gaan reizen in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. De meeste tijd zal ik doorbrengen in Australië omdat ik daar een werkvisum voor heb :) Verder heb ik nog geen concrete plannen, ik zie wel wat er op mijn pad komt!

Actief sinds 14 Nov. 2014
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 4998

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: