Sydney to Melbourne (en nog veeeel meer) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Myrthe Duijff - WaarBenJij.nu Sydney to Melbourne (en nog veeeel meer) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Myrthe Duijff - WaarBenJij.nu

Sydney to Melbourne (en nog veeeel meer)

Door: Myrthe Duijff

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

27 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Een nieuw reisverslag want we zijn alweer een maand verder! Wat gaat de tijd ontzettend snel zeg..

Onwijs veel gedaan en gezien deze maand. Begonnen in Sydney, waar we verbleven bij een jongen die we in Nieuw Zeeland hadden ontmoet! (We waren weer eens te lui om optijd een hostel te boeken en ofcourse; alles was sold out met New years haha). Erg leuk gehad in Sydney, genoten van hét beroemde vuurwerk en ontzettend verliefd geworden op de harbour bridge! Wat is die mooi zeg!

Na een weekje zijn we met de bus naar Melbourne gegaan. Het klopt wat iedereen zegt over deze bijzondere stad: super veel straatmuzikanten, streetart, tentoonstellingen en verschillende soorten mensen! Vooral van de muziek op straat kan ik echt blij worden.

Verder ook de stad even ontglipt en afscheid genomen van de meiden. Ik heb 10 dagen vrijwilligerswerk gedaan op een farm met rescue horses. Uitgehongerde en verwaarloosde paarden die een tweede kans hebben gekregen :) was leuk om zo m'n steentje bij te dragen.

Terug in Melbourne was wel een beetje vreemd, want nu was ik opeens alleen.. Zelf plannen maken is heerlijk maar als je alleen reist mis je soms wel een beetje 'het thuis komen'. Toch maak je ook snel nieuwe vrienden hier, want bijna iedereen is alleen! Ik heb me dan ook niet hoeven vervelen met Australia day :) BBQ in een park met aussies. Eten, dansen, vuurwerk. Het leven is mooi! En niet te vergeten, Nadal zien spelen bij de australian open (slijm slijm) én ook nog een prachtige tour gedaan langs de great ocean road. Ik heb eigenlijk veel te veel te vertellen..

Dan nu nog: BREAKING NEWS!!
Over een aantal uur vlieg ik naar Perth en daar zie ik jor, die voor 3 weken naar Australië komt! We gaan met een super coole Campervan langs de westkust touren :)

Nou tot snel maar weer lieve allemaal. Dikke kus!

  • 28 Januari 2015 - 13:37

    Bob:

    SUPER verslag, leuk om te lezen. Zelf ook in Melbourne en Sydney geweest. Ook Adelaide!! En vandaar de binnen landen in: Ayers Rock, ook heel mooi en bijzonder. Moet je zeker gaan zien!!

  • 28 Januari 2015 - 14:14

    Judith:

    Wat een mooie avonturen weer! Heel veel gave dingen heb je meegemaakt. Ben blij om te lezen dat je zo geniet. Nu lekker 3 weken met Jor op stap, dat wordt vast top! Xxx

  • 29 Januari 2015 - 22:54

    \irene Keizer:

    ik kan me voorstellen dat je zegt het leven is mooi, wat je allemaal ziet en doet zijn ook de mooie dingen van het leven. Evengoed een gek idee dat jij in zo'n andere wereld zit als wij. Geniet er maar lekker van, en ik geniet af en toe met je mee als er weer mooie foto's zijn.En dan ook nog \jordy die jou komt opzoeken, het kan ook te gek he.

  • 30 Januari 2015 - 02:18

    Esther Koning:

    Leuk!!!

  • 04 Februari 2015 - 19:11

    Eric:

    Ha die Mippy,
    Natuurlijk hebben we je al veel gehoord via Skype. Toch is het altijd weer leuk om het dan ook te lezen. En ja inderdaad. Je maakt echt te veel mee om alles te kunnen beschrijven. Wat heb je toch veel dingen gedaan in zo'n korte tijd. Nu weer 3 weken met Jordy op stap en dan daarna nog zeker 5 maanden op pad. Hoop dat je hoofd niet te vol wordt met al die ervaringen die je moet opslaan :).
    We zien alweer uit naar je volgende verslag.

  • 16 Februari 2015 - 21:23

    Esther:

    Hoi Myrthe,
    Wat een mooie foto's en reisverslagen zie ik voorbij komen. Volgens mij gaat het daar wel goed met mijn buurmeisje down under.
    Geniet van deze prachtige periode. groetjes en liefs Esther.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2015

Home sweet home :)

26 Juni 2015

Time to leave Australia..

23 April 2015

23 dagen en 7023 km verder!

01 April 2015

Lets move on!!

19 Februari 2015

Roadtrip West-Australië
Myrthe

Ik ben van plan om 8 maanden te gaan reizen in Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand. De meeste tijd zal ik doorbrengen in Australië omdat ik daar een werkvisum voor heb :) Verder heb ik nog geen concrete plannen, ik zie wel wat er op mijn pad komt!

Actief sinds 14 Nov. 2014
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 5013

Voorgaande reizen:

14 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: